Followers

Thursday 13 October 2011

Apakah HALFEST?

HALFEST adalah  sebuah ekspo pesta halal yang diwujudkan untuk memperkukuhkan dan merangsang industri halal tempatan sebelum melangkah ke pasaran golbal. HALFEST turut mempunyai sasaran untuk menjadi platform dalam membangunkan pasaran halal di peringkat negara.


HALFEST – platform halal paling sempurna buat pengeluar dan pembekal perkhidmatan untuk mempromosi dan memasarkan produk mereka kepada pengguna tempatan di samping meningkatkan hubungan perniagaan antara penggiat industri dan pengguna-pengguna dalam negara.

HALFEST – memberi faedah kepada pasaran tempatan dengan mempromosikan produk dan perkhidmatan halal serta pemegang-pemegang saham secara agresif di mata umat Islam di Malaysia dan orang awam amnya.

HALFEST sememangnya amat dinantikan dengan penuh keghairahan dengan aktiviti-aktiviti yang meriah! Demonstrasi memasak, kuiz dan permainan, menjanjikan peluang membina rangkaian di seluruh tapak ekspo di samping menyediakan platform untuk membincangkan kebimbangan tentang integriti produk-produk halal dalam minda semua pengguna-pengguna halal.

Sumber: http://halfest.com.my/bm

No comments: