Followers

Friday 22 June 2012

Catatan Perjalanan Ke Seoul, Korea Sekali Lagi

Ada rakan-rakan yang bertanya kenapa suka sangat ke Seoul. Ini kali yang ketiga aku menjejakkan kaki ke Seoul. Aku jawab, macam jalan-jalan kat Malaysia aje Seoul ini. Rasa selamat bagaikan berada di tanahair sendiri. Aku akan berada di Seoul selama 5 hari 4 malam. Perjalanan kali ini lebih kepada untuk membeli belah. Kain cotton, kosmetik dan brooch menjadi sebab utama aku ke sini. Catatan perjalanan hari pertama aku di sini untuk dikongsi dengan pembaca sekalian.

Hari pertama aku menginap di Namsan Guesthouse 2 . Pada awalnya cadang nak menginap di Namsan 3, memandangkan bilik-bilik di Namsan Guesthouse 3 penuh, terpaksa berpuashati dengan penginapan di Namsan Guesthouse 2 aje, itupun untuk semalam aje. Malam-malam seterusnya hingga hari terakhir, akan menginap di Seoulbackpackers yang terletak berhampiran dengan Namdaemun Market.




Aku paparkan gambar-gambar yang sempat diambil tadi. catatan seterusnya akan disambung esok. Letih, nak tidur dulu.













No comments: